دودسته آدم

از دودسته آدم خیلی واهمه دارم ،یکی این‌‌ها که می‌گویند “من هیچ‌وقت دروغ نمی‌گم” و بزرگترین دروغ ها را می گویند.مثل یکی از همکلاسی های قدیم من که همیشه ادعا می‌کرد خودکارِ من دست‌ش نیست چون توی جامدادی‌اش بود!این دسته بزرگترین دروغ‌ها را در لفافه می‌گویند

دوم آن‌ها که ادعا می‌کنند بزرگترین کابوس‌شان شکستنِ دل آدم‌هاست و به خیال خوشان خیلی مواظب‌ند. این دسته کمرت را می‌شکنند، آن‌چنان که تا مدت‌ها نمی‌توانی سرپا بایستی

از این دو دسته باید دوری کرد

بحث و توضیح منطقی هم در این موارد دردی را دوا نمی‌کند

پ ن : نزدیک یک ماه است دارم مقاله ای برای نشریه می نویسم،انگار تمرکزم را موریانه خورده ؛دارم

سعی می کنم یک جوری بله قربان گویی را به تعلیم وتریبت ربط دهم،آخر این روزها آنها که بله قربان

گوهای قهار تری هستندارزشی ترند! بگذریم ازاینکه دیگر حتی معنای ارزش وضد ارزش را هم نمی دانم

21 comments:

مجید محرابی said...

سلام آرش جان
چشم ماهم ایمیل کردیم
درمورد مقاله فکر کنم از یک ماه هم گذشته باشه..مرادی سکته کرد رفت پی کارش خیالت راحت!

مجید محرابی said...

سلام آرش جان
چشم ماهم ایمیل کردیم
درمورد مقاله فکر کنم از یک ماه هم گذشته باشه..مرادی سکته کرد رفت پی کارش خیالت راحت!

رویا بهروزی said...

درست میگید شما
این طایفه ی طلبکار ومزور رو خوب میشناسم
درمورد موضوع مقاله هم همین قدر بگم که ارزش تو زمونه یعنی بی ارزش!

رویا بهروزی said...

درست میگید شما
این طایفه ی طلبکار ومزور رو خوب میشناسم
درمورد موضوع مقاله هم همین قدر بگم که ارزش تو زمونه یعنی بی ارزش!

رضا فرهادی said...

این روزهادرگیری های بی سرانجامی با خودم داشتم آرش جان که هنوزرسوبش ذهنم رو درگیر کرده...

بهت خبر میدم

مینا said...

سلام آرش خان
حرف دل ما بود

بهروز said...

وبلاگ جدید مبارک باشه راستش منم زمانی میخواستم بیام بلاگر اما کار با منوهاش یه کم برام حوصله سر بر بود!

ازبلاگفا البته راضی نیستم اما فعلا دارم میسازم شاید منم همچن انقلابی کردم
این دودسته ای که گفتید بخش عمده ای از آدمای اطراف ما رو تشکیل میدن البته متاسفانه
امیدوارم روزی برسه که اینقدر دورویی ونفاق نبینیم.هرچند آروزی محالیه..

گلبرگ مغرور said...

سلام دوست عزيز

خونه جد يد مبارك .

آقا ما ديروز هم اومديم كلي نوشتيم . اما نتونستيم ثبت كنيم. يه كم سخت بود.

متمركز نشدن ذهن چيزي كه اين روزا منم بهش دچارم .

ايشالا كه به زودي برطرف بشه واسه شما و خودم و بقيه.



راستي اينجا آدمكي چيزي نداره؟

زهرا said...

سلام/خوبید؟ از احکام درمشهد خبری نیست/در مورد موضوعی که نوشتید همین نکته را بدانید که هر کسی که دروغگو بود وهست رئیس جمهور میشه/مگه ندیدی!!!/یکروز حجاب وعفاف مسئله مهم جوانان نیست /یکروز دیگه به ریش آقایان وکراوات زدن آنها تاکید می کنه/دروغگوها حواس رست وحسابی ندارند//

niloofar said...

سلام.

از نظر من هيچ وقت 1 آدم نمي تونه مطمئن باشه كه دل كسي رو نشكونده چون شايد يه وقتايي بشكونه و نفهمه !
ولي خب همچين آدم هايي كم نيستند!

راستي من به روزم اما اين دفعه يه جور متفاوت
منتظرتون هستم

عاطفه اسکندری said...

هر چقدر دارم اطرافمو نگاه و جستجو می کنم بیشتر متوجه حضور این آدما میشم. درد بزرگیه!

تعبیر تمرکز موریانه خورده خیلی جالب بود، چیزیه که این روزا با همه وجود حسش می کنم.راستش من به خاطر اینکه مقاله م رو آماده نکردم کلا سمت دفتر نشریه آفتابی نمی شم!

زهرا said...

سلام/از سودابه خانم خبری ندارید؟وبلاگش .......شده/موفق باشید

mina said...

salam,ghabl az inke khabar bedi be adresse ghabli sar zadam o negaran shodam,safari pish oftad o nashod khabari begiram azat...mobarake.

mina said...

rasti oon neveshte ham az khodam bud,
khoshhalam ke be nazaret khoob bude!

nafasboride said...

سلام
مي دونم ديره ولي خونه ي دوم يا سوم و چهارم و پنجمت مبارك
اين قدر زخم خورده ايم از اين دو دسته آدم ها كه نگو!!!!!!!!!!

anniversary said...

سلام
همیشه با خودم می گفتم باید دروغ و شکستن دل آدم ها جرمش سنگین تر از این ها شود. حالا اگر با شکستن کمر آدم ها هم همراه شود که دیگر هیچ.
و وقتی نوشته ی شما رو خوندم از خودم ترسیدم . امیدوارم کمتر دچار اشتباهات این چنینی شوم تا کمتر از خودم دور شوم.

Anahita said...

سلام آرش جان. اینقدر این پاچه خواری ها و قربون صدقه رفتنهای الکی زیاد شده که آدم حالش به هم میخوره! شاید ما هم کوچ کردیم از بلاگفا

Anonymous said...

سلام آرش جان
منم توحید
ممنونم که خبرم کردی موفق باشی من بنابه دلایلی نبودم از این به بعد دیگه هستم
ممنونم

علی کشاورز said...

این جوریه دیگه
منم بدم میاد ازشون

زهرا said...

سلام/آقای علیپور تا یک هفته قبل که ازشون با اطلاع بودم به لطف خدا خوب بودنداما چند روزی است که ازشون خبری ندارم//موفق باشید//

مائده said...

یعنی تا حالا کسی نبوده که بگه من اصلا دروغ نمی گم و دروغ نگه ؟