وبلاگ نویسی در بلاگر

کوچ به بلاگر به این راحتی ها هم که تصور میکردم نبود
از دیروز صبح وبلاگم در بلاگفا ازدسترسم خارج شده

ظاهرا نوعی هک،امانمیدونم چرا این هکر های محترم هیچ نام وردی از خود باقی نکذاشتند

آخرین پست بلاگفام مطلبی بود در انتقاد از مشکلات این سرور وطنی که به حذف وبلاگم انجامید
به هرحال حالا اینجا هستم وبه خصوص بعد از داستان هک یا... از اینکه بلاگفا رو ترک کردم احساس بهتری دارم وتوصیه میکنم اونهایی که توانایی ش رو دارند اجازه ندهند اون سرویس نابود کننده روح ورواون بیش از اون با شعور ووقت کاربران بازی کنه
وبلاگ نویسی برای من درحکم فرمت سیستم ذهنم می مونه
کاری به اینکه دیگران با چه دیدی وارد این کارزار میشند ندارم اما همونطور که اجداد دور ما وحشت تنهایی شون رو تو این سیاره غریب بردیوار غارها وبعدتر ها روی برگه های پاپیروس فریاد می زدند من وهم عصر های من به وبلاگ ووبلاگ نویسی پناه آوردیم


نمی دانم چقدر بتوانم ویا اجازه دهند در این خانه جدیدماندگار شوم اما همین قدر میتوانم بگویم که هستم،فعلا هستم



پ ن : یک نفر را پیدا کن بگوید این اداهای تو یعنی خواستن، من قول می‌دهم پای همه نتوانستن‌هایت بایستم



16 comments:

جمشید said...

سلام ارش جان خوبی برادر؟
مبارک باشه خونه جدید..من کی بهت گفتم یادته؟
عکس ها رو برات ایمیل کردم ی سر بزن

محراب said...

امروز دفتر نشریه بودم..موضوع هک روکه گفتم همه شاخ در آوردن میگم خداییش دیدنی بودی اون لحظه اول..

niloofar said...

سلام.

من نميدونم اين هكر هاي محترم چه لذتي از كارشون ميبرن؟اصلا اينكه حاصل زحمت و وقت يك آدم رو خراب كنن چه لذتي داره؟؟؟

فقط اميدوارم 1روزي بشه ديگه همچين اتفاقايي نيفته!!!
وبلاگ جديد هم مبارك
لينكتون كردم
فعلا

زهرا said...

سلام/خوبید؟مهاجرت شما را از بلاگفا به این مکان جدید تبریک می گویم/محیط بلاگفا واقعا دردسرساز شده/برای شما عزیز آرزوی موفقیت دارم/شاد باشید

زهرا said...

سلام
شادی راعلت باش نه شریک و غم را شریک باش نه علت

/موفق باشید

زهرا said...

بازم خوشحال به حال آلمانی ها که اختاپوس براشون پیش بینی می
کنه /حالا برای ما وقتی یک میمون پیش بینی می کنه وضع چی میشه فاتحه همه چیز را خواندند از دانشگاه بگیرید تا کنکور دانش آموزان هنرستانی/آرام بخوابید که ایران در امن وامان است

anniversary said...

سلام آرش جان
همیشه تغییر و خونه تکونی برای آدما سخته
شاید اگه این هکرها نبودن شما هم الان به خونه ی جدید قدم نمیذاشتی

هیچ اتفاقی بی علت نیست

در هر صورت خونه جدید مبارک باشه !

با آرزوی روزهای بی دغدغه

سعادتیان said...

سلام
وبلاگ نو مبارک
با احترام لینک می شوید

عاطفه اسکندری said...

سلام
خونه جدیدتون مبارک.
سرشار از آرامش و امید باشید

niloofar said...

سلام.

وبلاگ جديدتون رو همون طور كه خواسته بوديد به ليست پيوندها اضافه كردم.

فعلا

همطا said...

سلام!
منزل نو مبارك!
چه بده يهو حك بشي!
خدا نصيب نكنه!
دعامون كنيد!
راستي در دسترس نيستيد
چرا؟؟؟

Anonymous said...

سلام بر آرش عزیز. منزل نو مبارک. انشاالله که اینجا ماندگار باشید. البته شما هر جا که باشید نوشته هاتون در یاد ما وب گردان ماندگار خواهد بود.
شاد و سر زنده باشید.

باران said...

سلام بر آرش عزیز. منزل نو مبارک. انشاالله که اینجا ماندگار باشید. البته شما هر جا که باشید نوشته هاتون در یاد ما وب گردان ماندگار خواهد بود.
شاد و سر زنده باشید.

مترسک said...

ای بابا!
دقیقا کجا اجازه میدن ما یه نفس راحت بکشیم؟!
به هر حال یه توفیق اخباری بود!ایشالا که به سلامتی!

آرش - فریاد سکوت said...

آرش عزیز مبارک بادت این خانه ی سبز
من چند روز پیش سر زدم به وب لاگ قبلیت ولی هیچ پستی نداشت. صفر صفر بود تعجب کردم
ممنون خبر دادی

ایستگاه said...

مبارکه منزل نو!
آرش خان من چند بار سعی کردم بیام سر بزنم اما نگو که این اتفاق افتاده!
بی خیال امیدوارم به سلامتی و خوشی ادامه بدی!