پاییز وخاطراتش

پاییز را دوست دارم با همه آواری که از دردها وخاطرات سنگلاخی بر سرم خراب می کند!

این هم یک جور مازوخسیم است دیگر، آن هم از نوع حادش.

این روزها کارم شده با بچه های قد ونیم قد مدرسه سر وکله زدن،با راننده تاکسی ها گپ زدن وتو ترافیک چرت زدن!

از افه های روشنفکری و سوسه آمدن های نسکافه ای هم دل خوشی ندارم.

تو این ۲۰ وچند روزی که از مهر می گذرد فهمیده ام امسال سال تحصیلی جالبتری ست انگار،در همین

روزهای اولی متوجه شدم یکی از شاگزدانم پسر همکلاسی سال اول دبستانم است،یا شاگرددیگری

دارم که نوه ی معلم عربی دوران راهنمایی خودم است.

این جور تلنگر ها به خاطرات حس غریبی به آدم می دهند...

پ ن:آنهایی که بیشتر وپیشتر مرا می شناسند می دانند مهر وآبان کمتر مجالی برای عرض ادب دارم؛شرمنده..

14 comments:

anahita said...

salam arashe aziz dooste ghadimi... enghadr ke gheibatam toolani shode be zoor esme weblogam yadam miad ke benevisamesh...ajab havadese jalebi.. man kheili doost dashtam az hamkelasi haye doran dabestan o rahnamayeem yeki 2 ta ro mididam... amma khob nashode ta hala... shayadam shod... adam be omid zendas... movaffagh bashi hamishe...

Anonymous said...

agar khastin link bedin hich moredi nadare arashe aziz... kheili ham khoshhal misham az hamin esme anahita estefade koni ...

عاطفه اسکندری said...

...سلام

عاطفه اسکندری said...

...سلام

مینا said...

سلام آرش خان
پاییز رو دوست دارم
چه خوبه سر و کله زدن با بچه های قد و نیم قد

ر.کیا (نفس بریده said...

سلام
برگشتم
امسال رو دوست دارم چون رفتم رشته ای که دوست دارم.
ولی یاد آوری گذشته را نه
نه نه نه

عاطفه اسکندری said...

درود :
دعوتید به خواندن "بانوی شعر مغربی".

mina said...

سلام...
خوابگردیهایم به روز شد...
چشم انتظارت[گل]

anniversary said...

غيبت داري آرش خان
دلمون براتون تنگ شده.

آرش - فریاد سکوت said...

با همه ی دلتنگی هایت و آوارها و تسکین ها
خوش باشید دوست من
که زندگیست دیگر

mina said...

be roozam rafigh.

Anonymous said...

سلام
در دو لينك زير قسمت اول و قسمت دوم گفتگو با استاد شفيعي سروستاني مدير موسسه موعود درباره پروژه 2012 و فيلم 2012 را بشنويد.
قسمت اول:
http://www.4shared.com/audio/dx8AH-mI/1389-08-21_Atre_Asheghi-2012_P.html
قسمت دوم:
http://www.4shared.com/audio/-plUjjpm/1389-08-28_Atre_Asheghi-2012_P.html
اين گفتگوها در برنامه زنده عطر عاشقي شبكه پنج تلويزيون، در تاريخ جمعه 21 آبان 1389 (ساعت 18) و جمعه 28 آبان 1389 (ساعت 16:30) انجام گرفته و در هفته هاي بعد ادامه خواهد يافت.

آرش - فریادسکوت said...

پاییز هم تمام شد ولی نیستید آقا آرش؟

ناهید سعادتیان said...

سلام
دی شد و هنوز نیستید هاااا